نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1653
-
الف
+

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد با حضور 89 کشور جهان در «بوشهر»

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد با اشتراک 89 کشور به مدت 8 روز در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد در تاریخ 24 عقرب(آبان) سال روان با اشتراک 89 کشور به مدت 8 روز در بوشهر برگزار می شود.

دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فلم رشد با بیان اینکه مهلت ارسال آثار متقاضیان به پایان رسیده از اشتراک 2 هزار و 649 فلم از ایران و 89 کشور در این رویداد خبر داد.

«ناصر باکیده» مدیر اجرایی این جشنواره گفت: یک هزار و 112(1112) فلم ایرانی و یک هزار و 539(1539)فلم از 89 کشور جهان تاکنون ارسال شده و بازبینی فلم ها توسط هیئت‌های انتخاب آغاز شده است. 

وی در پیوند با آمار استقبال کشورها از حضور در این رویداد گفت: در چهل و نهمین دوره این جشنواره، فلم سازان هندوستانی با 140 فلم بیشترین تعداد درخواست حضور در جشنواره رشد را داشته اند و پس از آن آلمان با 118 فلم و ترکیه، برزیل و امریکا هرکدام با بیش از 60 فلم، جایگاه دوم تا پنجم را دارند.

باکیده با اشاره به تنوع قاره‌ای فلم های اشتراک کننده گان گفت: رده‌های ششم تا دهم لست کشورهای اشتراک کننده در چهل و نهمین جشنواره بین المللی رشد نیز متعلق به کشورهای مکزیک، ایتالیا، لهستان، انگلستان و اسپانیا است.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فلم های آموزشی و تربیتی رشد از 24 عقرب(آبان) به مدت 8 روز توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌ و پرورش(معارف) ایران برگزار خواهد شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر